söndag 5 oktober 2008

2 dagar kvar!


Hej!

Ska skriva om denna härliga helg! ^^

Igår så for man till farmor för att fira hennes födelsedag, fast hon fyllde år förra veckan. Jag va där till ca 4 och fick lite födelsedagspengar! Sen for man hem till mamma, väntade på middag som var väldigt god! Efter middan så fick man 2 presenter, en av mamma och en av lillsyrran. Av mamma en rosa kamera och av lillsyrran fick jag svart/röda bilklädsel. HAHA! Jättesnyggt! ^^

Idag så kom morfar förbi, han hade bråttom han hann inte ens äta tårta, men det gör inget. Jag fick 500 kr av han och det ska vara till körkortet, men man få väl se hur jag med det. ^^
Jsut nu så väntar jag på mormor som ska komma och gratta mig i förskott! Sen kanske blir det så att man far till en annan släkting som fyller 70 imorgon, men firas idag. Jätteskoj!

"Munken", Bravo!!!

I begging you for mercy!

1 kommentar:

Anonym sa...

TOG GARDASIL IDAG!!!

:O :O XD

// Systeryster