lördag 25 oktober 2008

Hem idag!

Hej igen!

Ganska fullpackat idag. Först efter jag vakna så gatt jag duscha håret, efter de blev de städning och packa färdigt innan mamma och lillsyrran kom. När dom kom så blev de självklart fullpackat inne i bilen tack vare mina grejer.

Vi for till dollar där jag hittade en bra dataväska, de blir superb! Sen blev de expert och lantmännen.... For senare in på stan, gick in på åhlens och köpte lite kläder. Sen innan vi skulle på djurparken så gick vi in på ICA södermalm och köpte mat.

När vi kom till djurparken för att hämta våra 2 marsvinsungar så va ju "Sälpojken" där förståss... Han jobbade in, ganska kul att träffa han bara för att se han jobba... Typ XD Förresten så träffade jag på "AK47" på dollar, de va jätteroligt! :D

Man kom hem efter 16.00 någon gång, sen va de packa upp lite och äta för sen skjutsade mamma mig till församlingshemmet. Ha tagit över min gudmors jobb nu när hon inte kan göra så mycke. Tog en timme ungefär, min gamla musiklärare va präst för idag och ska vara de imorgon också. Tack vare han så skulle jag inte hålla på med musik idag... Tack så mycke! ;)

Sen under resten av kvällen tog man de bara lugnt, ganska skönt..

Ha de folk

Inga kommentarer: