lördag 18 oktober 2008

Hellu!

Jag hade de jättekul igår kväll. For ut på pizzan med "Kimzan" och vi hade tänkt dela på en pizza och dricka lite cider. Det blev så att man fick pizzan gratis! De va folk från centerpartiet som var där och när jag och "Kimzan" skulle precis betala så kom en tant och gav oss typ pizza-biljett. Vi blev liksom: jaha? men tackade och tog emot. Mohaha!

Sen satt jag och "Kimzan" vid ett bord och drack lite breezer, pratade om allt och alla. Väldigt mysigt... Sen kom våran pizza, mums! Efter vi hade ätit så gick vi ut en sväng, bara för att röra på bena. Sen gick vi in i pizzan igen och köpte lite baileys och x-cider. Under tiden vi satt och drack kom den dära tanten från centerpartiet igen och bad oss svara på några frågor på något papper. Det va väldigt komplicerade frågor... :S

Vi lämna in frågorna och fick lågenergilampor som vi glömde på pizzan, hehe... Sen kom en kille från Sorsele och satte med oss och fråga ut vad vi gjorde och vad vi tyckte om frågorna och om vi ha tänkt politisk någon gång... *suck*

När han hade gått så kom en medelåldersgubbe och satt vi bordet brevid och hållde på att äckla och flirta mot oss. Han sa ungefär att vi kunde köra bil, vi skulle få skjuts m.m. Vi ignorera han och jag tror att han kände sig ägd en sväng också. Någon frågade "Kimzan" högt så alla hörde om hon va 18. "Kimzan" svarade att de va sen i somras och pekade sen på mig och sa att jag hade nyss fyllt 18 ^^ Efter vi hade sagt det så sa gubben till oss att han bara skämtade om allt. Undra om han ångrade sig fort när han hörde hur gamla vi va.

Efter detta ståhej så gick jag och "Kimzan" ut en sväng igen innan vi bestämde oss att gå hem till den sköna sängen.

Lycka till fölk!

Inga kommentarer: