lördag 18 oktober 2008

Idag...

Hej på er!

Ska skriva om min dag ikväll... Först så gick jag till farmor med en köttbullspåse för hon tyckte inte om de köttbullar hon hade. Hon ville ha ICA's köttbullar istället för ekologiska Felix köttbullar. Gatt tjata på henne att jag skulle värma köttbullar åt henne för annars hade hon ätit upp dom frysta :S

Jaja, sen for jag hem och pappa kom efter några sekunder och lämnade lite grejer. Bad han skjutsa mig till sjukstugan för att jag ville träffa min gudmor. Hon ligger här nu i Åsele och vilar upp sig från operationen hon va på i onsdags. Hållde på nästan att gråta så fort jag såg henne, kunde inte sluta tänka hur mycket värre det kunde hända. Hon kunde ju fy fan bryta nacken eller förblöda sig!

Va där ungefär 1 timme, sen for man hem igen och hjälpte mamma med att möblera om lite. Ganska kul...

Vi hörs kanske imorgon

Inga kommentarer: