torsdag 23 oktober 2008

23/10-2008

Hellu!!

Har inte skrivit på ett tag... :P

"Sälpojken" glömde mig idag!! Buhu!! XD
På fikat idag så sa jag till han att vi skulle ut och vänta, men att jag skulle på toa först och då sa han att han kunde sitta inne i fikarummet ett par minuter. Jag gick ut och väntade, fick vänta typ 10 min tills han kom då han blev påminnd av "Djävulsögat". Tack för den "Sälpojken"!!! Men han följde med mig på stan en sväng som förlåt efteråt så de gjorde inte så mycke att han glömde mig XD

"Fluffs" kom hem igår, vad glad jag blev :D Saknade henne, få äntligen ligga och snacka skit med någon på kvällarna, men hon sticker imorgon till boden, till hennes kille. *suck*

Imorgon har jag sovmorgon!! Jippi!!! Ska på någon föreläsning på skolan som börjar 9, jippi!!!! Sen efter lunch (ca 12.00) då ska man tillbaka till djurparken, alltså inte så mycke att göra!!! Under lunchen ska jag, "Sälpojken", "AK47" och "Råttan" äta på Ibbe's, mums...

Ha köpt ett par skor idag, väldigt fina.. Kan ha tjocksockor i dom iallafall ^^ Mamma, du behöver inte vara orolig, jag ha koll på mina pengar ;) Har ju ett sparkonto nu :D Vi syns på lördag iallafall...

Till resten av er, ha de bra!!!

Inga kommentarer: